tyto Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu jiriprasek.cz, který provozuje společnost Ing. Jiří Prášek, IČO 48166138 sídlem Havlíčkova 46 Dašice 53303 dále jenom prodávající. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník)
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlova vzniká n okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím. Zboží je možné objednat následujícími způsoby :
Objednávka musí vždy obsahovat jméno a příjmení kupujícího, přesnou poštovní adresu vč. PSČ, telefonický kontakt, označení zboží a objednané množství. V případě firmy je nutné uvést i IČO a DIČ.
Před zaplacením nejdříve pohlédněte obal, zda není poškozený, poté zboží rozbalte a přesvědčte se, zda není mechanicky poškozené a zda odpovídá Vámi objednanému modelu. Svým podpisem přepravci stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou. Případné poškození zásilky způsobené přepravou je nutné reklamovat ihned při převzetí přímo u dopravce (sepište reklamační protokol a okamžitě nás kontaktujte na tel. č. 604 118 874, po-pá 8.30 - 17.00 hodin).
Pokud dopravce, který Vám zboží přiveze, nebude mít čas čekat, až zboží překontrolujete, napište prosím do přepravního listu "převzato s výhradou".
Spotřebitel je povinnen ve vlastním zájmu zajistit prohlídku zboží co nejdříve od jeho převzetí.
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží bez údání důvodu.Pokud chce zákazník odstoupit od smlouvy, je potřeba nás písemně informovat a zaslat nám na vlastní náklady kompletní zboží v nepoškozeném obalu, bez známek užívání, nejlépe nerozbalené, včetně prodejního dokladu, českého návodu a dodaného příslušenství.Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží vyrobenou na přání zákazníka.
Záruční doba běží dnem převzetí zboží. Záručním listem je doklad o prodeji. Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá :
případné reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR. Zahraniční reklamace se řídí právním řádem dle sídla prodávajícího.
Pokud se náhodou vyskytne na zboží závada, obraťte se na nás na tel. číslech 466 951 103 nebo 603 858 163. Reklamace bude neprodleně vyřízena, nejdéle však do 30-ti dnů. Spotřebitel může vadné zboží na vlastní náklady zaslat přímo na adresu naší provozovny Havlíčkova 46, 533 03 Dašice. Balík musí obsahovat reklamované zboží, kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a kontaktní údaje spotřebitele (zpáteční adresa a telefonní číslo).
Přepravu zpět ke spotřebiteli po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající.
V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o řešení sporů lze rovněž nalézt na stránkách České obchodní inspekce (http://www.coi.cz/cz/spotřebitel/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/
Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.
Všechna data, která od Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (kromě společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb
Dozorovým orgánem je ČOI.
Váš souhlas :
používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajův uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.